“Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand”/ „Spune-mi și o să uit, arată-mi și s-ar putea să îmi aduc aminte, implică-mă și atunci o să înțeleg”


Avenor College acordă o importanță deosebită formării CARACTERULUI. Oferim copiilor instrumente de a se cunoaște, de a privi viitorul cu încredere, de a se înțelege și poziționa ca indivizi. Îi învățăm cum să fie responsabili, să-și poarte de grijă lor și altora, să-și exprime liber gândurile și sentimentele fără teama de a rămâne neînțeleși. 

Când copiii au ocazia de a experimenta cu idei în diferite situații și cu o varietate de resurse, ei DESCOPERĂ CONEXIUNI și ajung la o înțelegere nouă, mai bună și la alte modalități de a face lucrurile. Acest lucru le dezvoltă abilitatea de a gândi critic și, în final, de a pune întrebări și de a găsi soluții creative.

De aceea, dezvoltarea pe plan personal este o preocupare fundamentală a școlii Avenor, începând de la cei mai mici copii, care de abia intră în grădiniță și continuând cu elevii de școală indiferent de ciclul de învățământ; vrem să oferim genul de educație care merge dincolo de sensul strict academic și care îi pregătește pe copii pentru o viață în permanentă schimbare.

ȘCOALA VIEȚII:
Ne preocupăm ca încă de mici, copiii să fie expuși la cât mai multe situații reale, care îi ajută să își formeze o impresie justă și echilibrată despre viață și despre lume. De aceea, activitățile de la clasă sunt completate de un program de activități denumit “Școala vieții” (care le dezvoltă copiilor o conștiință socială, abilități de a interacționa și o înțelegere a normelor instituționale și comunitare). În această categorie intră activități precum vizite, excursii, proiecte în care sunt implicați copiii și părinții împreună, spectacole și expoziții, parteneriate cu alte școli de stat sau cu ONG-uri, etc.

DEZVOLTARE PERSONALĂ ÎN CADRUL GRĂDINIȚEI:
În cadrul grădiniței, dezvoltarea personală, socială și emoțională reprezintă o arie de dezvoltare bine definită, pentru care educatorii de la clasă planifică activități în mod constant sau o includ drept componentă atitudinală în alte activități. Părinții sunt informați despre aceste activități și sunt încurajați să completeze consecvent demersul școlii acasă.

Pentru noi, nu există copii obișnuiți, pentru că în fiecare din ei există potențialul de a deveni extraordinar. Prin educația de tip „360 de grade” îi motivăm să știe mai mult, să se întrebe mai mult, să încerce mai mult, să descopere mai mult, să le pese mai mult, să riște mai mult și să viseze mai mult.