Continuăm seria dedicată începutului de an școlar cu Darren Hugill, Director of Learning la Avenor College, care vorbește despre atmosfera de familie, despre pasiunea pentru învățare și grija profesorilor pentru elevi, dar și despre modul în care se dezvoltă școala noastră.

„Dragi membri ai familiei Avenor,

Mă bucur foarte mult să vă urez bun venit în familia Avenor pentru anul școlar 2019-2020. Sunt sigur că anul acesta va reprezenta o experiență de învățare și mai bună decât cele precedente, sunt convins de asta pentru că Avenor este o școală cu pasiune pentru Învățare. La nivel de organizație, învățăm în fiecare minut cum să devenim mai buni și să facem lucrurile mai bine.

Pentru copiii dumneavoastră, acest lucru înseamnă că experiențele de învățare pe care le vor avea în acest an reprezintă rezultatul a 12 ani de istorie în care am avut o solidă dezvoltare sinergică. Credem că experiența și individualizarea parcursului educațional pentru fiecare copil de la Avenor College ne diferențiează ca un loc special în care îi vom ghida pe copii alături de dumneavoastră pentru a deveni ceea ce-și doresc.

Aș vrea să mă uit în urmă la cei trei ani pe care i-am petrecut în această școală și voi începe prin a vă spune că principala atracție pentru mine la Avenor este în continuare prezentă și se dezvoltă. Mă refer la această reală atmosferă de familie, la grija cu care profesorii își tratează elevii, la mindset-ul de creștere și, cel mai important, la directorul nostru executiv care ne oferă un model și o viziune de viitor foarte clară.

Avem acum primii noștri „absolvenți Avenorieni” și suntem foarte mândri de rezultatele lor și de rezultatele colegilor mai tineri, chiar dacă o școală nu se construiește doar pe rezultate. Se dezvoltă când tinerii elevi sunt motivați, stimulați, implicați și capătă acele abilități foarte speciale de intuiție, spirit antreprenorial, lucru în echipă, leadership și gândire critică. Sunt mândru să fiu Director of Learning într-o școală care prețuiește în egală măsură dezvoltarea holistică a elevilor și rezultatele obținute la examene.”