Georgiana Socoliu, Coordonator al Gimnaziului și diriginte la Avenor College vorbește despre rolul cheie al dirigintelui în procesul de învățare, despre Form Time și rutina zilei de școală.

Dragi elevi și părinți,

Acum 7 ani când m-am alăturat comunității Avenor, am fost impresionată de dinamica școlii, de valorile împărtășite, dar și de dorința de a fi cei mai buni. Elevii Avenor sunt provocați să-si depășească limitele, să-și dezvolte curiozitatea intelectuală și să-și descopere propria cale.

În anul școlar 2019-2020, celebrăm obținerea unor rezultate excelente atât la examenul de Evaluare Națională, cât și la Cambridge Checkpoint. Ne-am bucurat de seriozitatea și responsabilitatea cu care elevii și profesoriii Avenor s-au pregătit pentru aceste examene și îi felicităm pentru determinare.  

La Avenor College, dirigintele are un rol-cheie în procesul de învățare, intermediar în relația profesori-elevi-părinți, dar și prima persoană la care elevii apelează atunci când au nevoie de îndrumare și consiliere.

Din acest an, în primele 10 minute din programul școlar – 8.30-8.40 – dirigintele face prezența, verifică uniforma, se discută evenimentele zilei si sunt pregătite materialele pentru următoarele două ore. Numim acest interval „Registration” și are, în afara rolului administrativ și organizatoric, rolul de a stabili o mai bună conexiune între elevi și diriginte. 

În orarul zilei, în intervalul 14.00-14.15 avem Form time sau timpul petrecut cu dirigintele. În funcție de ziua săptămânii, se discută aspecte legate de rutină și conduită, se analizează punctualitatea, discutăm despre cum să ne stabilim obiectivele și despre metode de învățare. La Form time sunt prezentate proiecte care au legătură cu pasiunile elevilor, se dezbat problemele clasei, știri naționale și internaționale sau se organizează evenimente (acțiuni caritabile, sportive, artistice, excursii). 

Îmi doresc pentru acest an școlar să trăim cu bucurie, să ne lăsăm fascinați de cunoaștere, să fim inventivi și autentici, entuziaști și îndrăzneți.