Învățarea online

Considerăm momentul actual ca fiind unul care deschide noi orizonturi în educație, unul în care învățarea transcende pereții unei săli de clasă, în care elevii sunt conectați cu învățarea în diferite moduri flexibile, în funcție de interesele și particularitățile lor. 

Ne-am dezvoltat și adaptat pedagogia în conformitate cu cele mai noi cercetări și tehnologii, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tuturor elevilor, indiferent dacă sunt prezenți fizic la școală sau sunt acasă, accesând învățarea sincron sau asincron.

Scopul nostru este să continuăm să oferim o educație eficientă și relevantă elevilor noștri, având permanent în vederea aceste domenii esențiale.

Conectare
Colaborare
Provocarea intelectuală
Diferențierea
Evaluare

La Avenor, suntem cu toții conștienți de faptul că predarea în lecții obișnuite, față în față, nu poate fi reprodusă pur și simplu prin învățarea la distanță – în special interacțiunile sociale și relațiile speciale dintre profesori și elevi. Planul nostru de învățare online ia în considerare nevoile elevilor noștri pentru fiecare ciclu de școlarizare în parte și se actualizează în permanență folosind resurse specifice pentru fiecare materie.

Rulează videoul

Cum folosim tehnologia

În modelul nostru hibrid, tehnologia s-a transformat dintr-un mediu pentru transmiterea de informații într-un instrument pentru conectare, colaborare și construirea învățării.
Atunci când dispozitivele sunt folosite în timpul orei de curs, ele nu înlocuiesc sarcinile de lucru ce pot fi realizate la fel de bine offline – ele sunt utilizate pentru sarcini în care tehnologia îmbunătățește învățarea și oferă provocări, diferențieri sau personalizări adecvate. Folosirea tehnologiei creează noi oportunități pentru elevi, le oferă libertatea de alegere și îi responsabilizează, promovează gândirea independentă și crește motivația.

Rulează videoul
Rulează videoul

Bune practici în școala la distanță

Resurse pentru profesori

Profesorii noștri sunt dornici să împărtășească resursele și experiența de predare online și colegilor din alte școli, pentru a putea construi împreună pentru elevii noștri, adulții de mâine, o lume cu cetățeni mai bine educați. Subiectele atelierelor susținute de profesorii noștri variază de la utilizarea aplicației Zoom și Google Classroom, la soluții practice pentru adaptarea la predarea online, îmbunătățirea relației dintre profesori și elevi, evaluarea formativă și promovarea gândirii critice.

Cum ne putem adapta la învățarea online

Pentru părinți Pentru elevi

La Avenor, părinții sunt implicați și dornici să-și sprijine copiii în această nouă experiență. Cu toate acestea, tranziția către învățarea la distanță poate fi o provocare pentru familii. Părinții vor fi nevoiți să se gândească cum să creeze structuri și rutine care să le permită copiilor să aibă succes și cum să monitorizeze și să susțină învățarea copiilor lor.

Pentru unii dintre elevi, învățarea la distanță ar putea fi extrem de benefică, în timp ce alții pot avea dificultăți. Prin sfaturile prezentate mai jos ne propunem să ajutăm părinții să se gândească la ceea ce pot face pentru a-și ajuta copiii.

Îi încurajăm pe părinți să stabilească anumite ore pentru activitatea școlară a copiilor lor. Păstrați rutina normală de somn pentru copiii mai mici, și aveți așteptări similare și pentru copiii mai mari, elevi la gimnaziu și liceu. Copiii dvs. ar trebui să facă mișcare periodic și să ia pauze de la studiu. Este important ca părinții să stabilească ce așteptări au cu privire la modul în care copiii lor își vor petrece ziua de studiu odată cu trecerea învățării în mediul online.

Spațiul pe care îl folosiți de obicei pentru teme ar putea avea nevoie de ajustări dacă aici va învăța copilului dumneavoastră pentru o lungă perioadă de timp. Încurajăm familiile să extindă zona din camera copilului și în alte spații (în afara dormitorului său). Ar trebui să fie un loc în care să fie liniște la nevoie și unde să existe o conexiune foarte bună la internet. Ar trebui să fie un spațiu în care părinții sau rudele pot fi prezente pentru a monitoriza copilul (în funcție de vârstă).

Profesorii vor comunica cu părinții prin Portalul Engage, iar cu elevii de la școală și liceu, în principal prin Google Classroom, atunci când este necesar. Frecvența și complexitatea acestor mesaje depind de vârsta, maturitatea și gradul de independență al copiilor.

Elevii sunt așteptați să se logheze și să participe la orele online. Părinții sunt încurajați să-și întrebe copiii: Ce au învățat pe parcursul zilei? Care sunt obiectivele lor de învățare? Cum își vor petrece timpul? De ce resurse au nevoie? De ce sprijin au nevoie? Această scurtă conversație contează. Le permite copiilor să internalizeze instrucțiunile pe care le-au primit de la profesorii lor. Îi ajută să se organizeze și să stabilească priorități.

Copilului dumneavoastră îi va lipsi, în principal, interacțiunea socială în perioada învățării online. Unele dintre aceste interacțiuni sociale pot fi recreate pe platforme virtuale, altele nu. Ființele umane învață cel mai bine atunci când au posibilitatea de a înțelege ceea ce au învățat împreună cu alții. Părinții ar trebui să se implice frecvent în învățarea copiilor. Cu toate acestea, este important ca elevii să lucreze independent; nu realizați sarcinile în locul lor, chiar dacă întâmpină dificultăți.

Asigurați-vă că copiii dumneavoastră își amintesc să facă mișcare și exerciții fizice. Acest lucru este vital pentru sănătatea lor, pentru starea lor de bine și pentru procesul de învățare. Gândiți-vă și la moduri în care copiii dumneavoastră pot contribui mai mult în casă, cu treburi sau alte responsabilități.

Nu încurajăm elevii să petreacă 7 – 8 ore pe zi cu ochii în ecrane. Părinții ar trebui să țină cont de faptul că majoritatea profesorilor nu sunt experți în învățarea virtuală și vor avea nevoie de mai multe încercări și greșeli înainte de a găsi echilibrul corect între experiențele de învățare online și offline.