Ioana Botez

Lider Curricular de Dezvoltare Personală
Consilier
Responsabil de Protecţia Copilului

Mă numesc Ioana Botez și îmi place să lucrez cu elevii, părinţi, profesori și oamenii în general. Exercitarea profesiei de psiholog în mediul școlar reprezintă o provocare prin intermediul căreia îmi pot folosi pe deplin cunoștinţele și abilităţile de psihoterapeut sistemic, psiholog clinician, profesor de limbă engleză și mediator.

Orice interacţiune cu elevii, fie că are la bază obiective educaţionale sau este pur și simplu joc spontan, constituie o modalitate bine venită pentru mine, ca adult, să îmi reamintesc să zâmbesc mai des, să mă joc cu entuziasm, să împart cu cei din jur, să mă exprim într-o manieră autentică și, înainte de toate, să îmi menţin curiozitatea pentru tot ceea ce mă înconjoară.

În activităţile mele zilnice cu elevii îmi vin în ajutor spiritul non-conformist, răbdarea, atitudinea pozitivă și certitudinea că fiecare elev este unic în multitudinea sa de gânduri, emoţii, nevoi, dorinţe și comportamente.

Experienţa mea profesională include psihoterapie sistemică, mediere de conflicte și psihologie clinică (psihotraumatologie și victimologie). Am absolvit Facultatea de Psihologie și Știinţele Educaţiei, Secţia Psihologie din cadrul Universităţii din București și programul de studii masterale de Psihologie Judiciară și Victimologie.

Sunt formată profesional în psihoterapie sistemică de cuplu și familie și în metoda Mind Lab. Am Certificate in Advanced English (CAE), Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages (CELTA) și Certificate of Profesionnal Qualification in Middle Leadership (CPML), eliberate de Universitatea din Cambridge. Sunt acreditată să lucrez ca psihoterapeut sistemic de cuplu și familie și psiholog clinician de către Colegiul Psihologilor din România și urmez sesiuni periodice de supervizie profesională externă pentru a îmbunătăţi calitatea lucrului meu terapeutic.

Am 14 ani de experienţă în lucrul cu elevii urmând curricula britanică, în crearea de training-uri educaţionale pentru grupuri dezavantajate și în medierea comunicării cu migranţi specializaţi în îngrijirea copiilor în România.

Îmi face mare plăcere să citesc, să cânt și să îmi folosesc energiile creative în orice fel pot. Călătoritul către destinaţii noi sau familiare mă relaxează și, de asemenea, mă ajută să învăţ despre culturi și tradiţii diverse.

Aștept cu nerăbdare să îmi continui această călătorie profesională fantastică alături de colegi, copii și părinţi în cel de-al zecelea an la Avenor College în rolurile de consilier, responsabil cu protecţia copilului și lider curricular de dezvoltare personală, și sunt convinsă că va fi cel mai bun de până acum.