Nikki Ireland

Profesor PBL

Etosul meu de predare este simplu: bunăstarea. Prin crearea unui mediu de învățare sigur, stabil și de susținere, elevii sunt capabili să facă greșeli, să reflecteze și să identifice modul în care pot merge mai departe. Cred că acest lucru este adevărat atât din punct de vedere social, cât și din punct de vedere academic. Sunt un profesor căruia îi pasă de bunăstarea, progresul și implicarea elevilor.

În calitate de educator, mă mândresc că sunt cea mai bună în a deveni mai bună. Sunt rezilientă și preocupată de dezvoltarea continuă. Am avut întotdeauna un interes puternic pentru psihologia din spatele învățării și modul în care creierul face conexiuni pe termen lung prin procese de predare și învățare constructive și management comportamental pozitiv.

De la vârsta de 7 ani, visul meu a fost să devin profesor. Această motivație a prins contur când am întâlnit un profesor care mi-a arătat bunătate, mi-a dat curaj și m-a inspirat să mă mândresc cu succesele mele.

Cariera mea didactică a început când am avut norocul să lucrez ca asistent de sprijin pentru învățare în școala cu cea mai bună performanță din Leicestershire (Marea Britanie). Acest lucru mi-a permis să îmi încep cariera cu un nivel remarcabil de profesionalism, într-o rețea de sprijin. Am învățat cum să facilitez educația copiilor cu o gamă largă de nevoi educaționale speciale și am putut să observ diferite stiluri de predare pe întregul curriculum. Acesta este ceva pe care încă îl consider o experiență de neprețuit.

Sunt o persoană care caută aventura și vrea să își trăiască viața la maximum. Călătoria mea ca educator a fost una de determinare, muncă asiduă și dăruire, asigurându-mă în același timp că mențin un stil de viață bine echilibrat și o minte concentrată.

Am obținut o diplomă de licență în Studii Teatrale la Universitatea Winchester, Marea Britanie, în 2008, unde am studiat efectul pe care drama aplicată îl poate avea în contexte precum instituțiile pentru tineri delincvenți, cu nevoi speciale dar și în școli.

Calificarea mea formală de predare a venit în 2015, când am absolvit un PGCE (internațional) la Universitatea Nottingham.

În 2012 mi s-a oferit ocazia să trăiesc și să predau în Chon Buri, Thailanda. Acest loc de muncă mi-a deschis o nouă perspectivă asupra predării și mi-am dat repede seama că pentru ciclurile de școlarizare 1 și 2 îmi place să predau având ca puncte de pornire valorile centrate pe copil, respectarea multiculturalității și etica învățării bazate pe investigație.

Mi-am îmbunătățit abilitățile și mi-am dezvoltat în continuare pedagogia personală lucrând în două școli cu reputație academică deosebită în ​​Thailanda  și în Rio de Janeiro, Brazilia. Aceste școli mi-au îmbogățit strategia de predare-învățare bazată pe descoperire și investigație prin programele lor – International Primary Curriculum (IPC) și Primary Years Programme (PYP) – foarte bine structurate.

Metoda investigației și învățarea bazată pe proiecte le permit studenților să se implice și să devină entuziaști în procesul de învățare deoarece le oferă oportunitatea să își arate și să își cultive interesele. De când mi-am început cariera în 2012, am descoperit că învățarea bazată pe proiecte le oferă elevilor pârghiile necesare pentru a deveni independenți, automotivați,  determinați să învețe pe tot parcursul vieții.

Mă alătur cu entuziasm echipei Avenor deoarece știu că școala apreciază importanța pe care învățarea bazată pe proiecte o poate aduce în dezvoltarea elevilor. Învățarea bazată pe proiecte nu numai că permite elevilor să controleze procesul de învățare dar îi ajută să dezvolte abilități valoroase pentru tot parcursul vieții. Îmi propun să implic elevii în proiecte, oferindu-le structura pentru a rămâne concentrați dar permițându-le în același timp să exploreze propriile lor curiozități.

Îi voi învăța pe elevi să își asume responsabilitatea pentru învățarea lor și să fie mândri de ceea ce produc dezvoltând în acest timp abilități pe care vor continua să le folosească pentru restul carierei școlare și nu numai.

Punând elevii chiar în centrul învățării lor, aceștia devin cetățeni activi în realizarea unei schimbări. Prin conectarea proiectelor cu învățarea lor actuală, elevii sunt capabili să devină pe deplin implicați și, prin urmare, sunt inspirați să acționeze.