Ce trebuie să rețineți despre Grădinița Avenor?

  • Grădinița este acreditată de Ministerul Educației și funcționează din anul 2003.
  • Vârsta admitere: acceptăm copiii cu începere de la 2 ani.
  • Raţie optimă profesor/copil în funcţie de vârsta copilului:
    • 2-3 ani: un educator la 6 copii
    • 3-4 ani: un educator la 7-8 copii
    • 4-5 ani: un educator la 8-9 copii
    • 5-6 ani: un educator la 9-10 copii
  • Predarea se face în limba engleză.
  • Curriculum echilibrat, relevant, diferențiat, care asigură progres, continuitate, dar și posibilitatea de dezvoltare; ne orientăm după curriculum preșcolar britanic (bazat pe Early Years Foundation Stage & Statutory Framework).
  • Grupele de copii sunt constituite după criteriul vârstei, conform nivelelor din învățamântul preșcolar britanic:
    • Nursery: 2-3s, 3-4s;
    • Reception: 4-5s;
    • Year 1: 5-6s.
  • Profesori (români și profesor vorbitor nativ de limba engleză) care se potrivesc profilului Avenor: buni specialiști (cu expertiză în sisteme de învățământ privat și de stat, național și internațional), care reprezintă modele pozitive pentru copiii Avenor atât din punct de vedere profesional, cât și uman; deschiși la nou și dornici să se perfecționeze constant în cadrul sistemelor de training intern sau extern.
  • Abordarea educațională holistică, multi-senzorială regăsită într-o abundență de resurse, activități și experiențe.
  • Metode de predare creative, diferențiate și diferențiatoare care subliniază aspectul formator și performant (mai degrabă decât informativ) al programelor propuse.
  • Preocuparea pentru dezvoltarea personală, socială și emoțională a copiilor, care se regăsește și în cadrul celorlalte activități curriculare și extra-curriculare.  
  • Varietate de activități co-curriculare atât pentru a le da copiilor posibilitatea să-și identifice talentele și pasiunile, cât și pentru a le oferi ocazia să lucreze diferențiat, la un nivel mai înalt în zonele unde excelează. Cluburile co-curriculare sunt activități care își propun să sprijine copiii în explorarea intereselor proprii de învățare, într-un mod extins și în profunzime. Create ca și extinderi ale activităților curriculumului pentru educație timpurie EYFS în grupele mici și mijlocii și, ale Curriculumului Național Britanic pentru Alfabetizare și Matematică în grupele mari, cluburile grădiniței Avenor acoperă toate ariile de învățare:

- Limbă și comunicare: I Can Speak Romanian, Storytellers, Communication through English and Wacky Wednesdays;

- Dezvoltare psihomotrică: Ballet, Delicious Delights, Fun Aerobic, Music & Movement, Woodwork, Ball Games, Fitness Kids, Let’s Dance!, Martial Arts, Multisport Junior, Tennis, and Zumba;

- Dezvoltare Personală, Socială și Emoțională: SDGs, Talk to Me, Mind Lab, Outdoor Free-Play, and Project Managers;

- Alfabetizare: Read, Write & Illustrate and Jolly Phonics;

- Matematică: Mathletics, Mind Twisters and Chess;

- Cunoașterea Mediului: Globetrotters, Nature Detectives, S.T.E.M., Tech Savvy, and Planting & Growing;

- Artă expresivă și Design: Creative Techniques, Feel the Music, Drama & Theatre, Painting Styles, and Piano Club.

  • Profesori specializați: Promovăm folosirea încă din grădiniță a cât mai multor profesori de specialitate pentru activitățile curriculare și extra-curriculare, pentru a expune copiii la cât mai multe arii de interes și stiluri de predare.
  • Facilități de excepție care să le ofere copiiilor siguranță, confort (sediu modern: săli de clasă spațioase, sală de sport, bibliotecă, sală de mese, cabinet medical, spațiu verde).
  • Spații structurate, interactive, stimulante în care orarele, rutina și tranzițiile curg în acord cu nevoile copiilor. Orice spațiu se transformă într-o arie de experiență: sala de clasă, curtea, locul de luat masa, atelierul, sala de sport, cabinetul medical și, de ce nu, grupul sanitar. 
  • Resurse excelente, specifice vârstei oferite într-un cadru structurat: ultimele apariții pentru cărți și alte instrumente educaționale:
    • Materiale individuale dedicate pentru activități extra-curriculare;
    • Acces variat la informație (bibliotecă, calculatoare, reviste si site-uri specializate, etc.);
    • Înnoirea anuală a resurselor etc.
  • Comunicarea cu părinții este strânsă și se realizează prin mai multe canale:
    • Bilet săptămânal de la profesor/educator despre activitățile de la clasă;
    • Ședințe;
    • Comunicare directă cu părinții la telefon și față în față;
    • Evenimente care îi implică pe părinți: Autumn Bazaar, Career Week, Cultural Celebration Day, etc.