Mari Nicolae

Mari Nicolae

Director adjunct

 

Am descoperit destul de devreme că a-i învăța pe ceilalți înseamnă a cunoaște oameni, locuri, povești. La două luni după absolvirea Liceului Pedagogic Ploiești (1999), am devenit „omul de la catedră, cu o dublă specializare (învățător-educator), responsabilă de educația copiilor.

În paralel, mi-am extins studiile Facultatea de Litere, secția Română-Engleză, din cadrul Universității „Petrol-Gaze” Ploieşti (2005) și Master în Management Educațional la SNSPA, București (2006). Au urmat, în mod firesc, definitivarea în învățământ (2001), atestarea CNFPA ca formator (2008), certificarea IRSCA în educația copiilor cu abilități înalte (2010), certificarea THINKBUZAN ca Mind Mapping Practitioner (2015) și certificatul TKT CLIL oferit de British Council București (2016). În martie-iunie 2018, am urmat cursul online Cambridge Programme Leader Induction, în urma căruia Avenor College a devenit Cambridge Professional Center.

Susțin ateliere de lucru la seminarii și conferințe naționale și internaționale cu intenția de a transpune în practică teorii importante din științele educației despre transdisciplinaritate, învățare vizibilă, stiluri și profile de predare, gândire critică şi creativă sau învățare activă.

Explorez neîncetat cât mai multe idei despre educație, de aceea îmi exersez creativitatea prin construirea de tehnici și instrumente didactice noi, sugerate de principiile învățământului internațional. Am debutat în 2012 la Editura Humanitas în calitate de co-autor al unui set de fișe de lucru pentru matematică și explorarea mediului pentru clasa pregătitoare. Am contribuit la elaborarea manualelor digitale pentru clasa 1 și a unui ghid practic pentru profesori despre rolul organizatorilor grafici în învăţare.

În calitate de director adjunct, contribui la perfecționarea profesorilor prin programul de dezvoltare profesională, pentru centrarea predării pe interesele și nevoile elevilor. 

Ca în fiecare an, mi-am propus un proiect de mentorat și coaching. Anul acesta voi contribui la construirea succesului în învățare la clasa pregătitoare, alături de copii, profesori și părinți.