Mari Nicolae

Profesor învățământ primar clasa a 3-a delta
PBL Curriculum Leader

Am descoperit destul de devreme că a-i învăța pe ceilalți înseamnă a cunoaște oameni, locuri, povești. La două luni după absolvirea Liceului Pedagogic Ploiești (1999), am devenit „omul de la catedră”, cu o dublă specializare (învățător-educator), responsabilă de educația copiilor.

Am absolvit Facultatea de Litere, secția Română-Engleză, din cadrul Universității „Petrol-Gaze” Ploieşti (2005) și Master în Management Educațional la SNSPA, București (2006). Au urmat, în mod firesc, definitivarea în învățământ (2001), atestarea CNFPA ca formator (2008), certificarea IRSCA în educația copiilor cu abilități înalte (2010), certificarea THINKBUZAN ca Mind Mapping Practitioner (2015) și certificatul TKT CLIL oferit de British Council București (2016). În martie-iunie 2018, am urmat cursul online Cambridge Programme Leader Induction, în urma căruia Avenor College a devenit Cambridge Professional Development Center.

Experiența acumulată în sistemul PYP (Primary Years Programme) și participarea la cursuri specializate, de genul Mantle of the Expert (privind integrarea artei dramatice în predare) întăresc preocuparea mea pentru predarea transdisciplinară, învățare vizibilă și evaluare autentică în scopul autocunoașterii.

Explorez neîncetat cele mai noi idei despre educație. De aceea îmi exersez creativitatea prin construirea de tehnici și instrumente didactice, sugerate de principiile învățământului internațional. Am debutat în 2012 la Editura Humanitas în calitate de co-autor al unui set de fișe de lucru pentru matematică și explorarea mediului pentru clasa pregătitoare. Am contribuit la elaborarea manualelor digitale pentru clasa 1 și a unui ghid practic pentru profesori despre rolul organizatorilor grafici în învăţare.

Misiunea mea continuă la Avenor pe mai multe paliere, îmbrățisate cu responsabilitate și bucurie. Anul acesta voi ghida îndeaproape elevii clasei a 3-a delta să învețe cu plăcere și din obișnuință oriunde şi oricând. În calitate de PBL Curriculum Leader voi coordona un program de inovație didactică prin guided- inquiry, pornind de la conectarea principiilor CGC (Common Ground Collaborative) la temele școlii.

Timpul liber îl dedic familiei, plimbărilor în natură și turismului cultural.

Câți ani are copilul tău?