Elevi

Elevul Avenor College este conștient de individualitatea sa, își asumă responsabilități și este creativ. Este perseverent, optimist și capabil de (auto)analiză și identificare de soluții. Construiește cu ceilalți relații bazate pe respect și toleranță.

Atunci când pasiunea pentru scrierea creativă și matematica se întâlnesc, se întâmplă lucruri minunate. La inițiativa Mihaelei Ancuța, profesoară de matematică și Mathematics Curriculum Leader, a apărut 𝗠𝗔𝗧𝗛-𝗟𝗬-𝗡𝗘𝗪𝗦, prima revistă de matematică Avenor, coordonată de o echipă de elevi de la clasele de gimnaziu și liceu.

Vă invităm să citiți numerele revistei.

Elevul nu învață numai să știe, ci învață să facă, să trăiască împreună cu ceilalți și să fie.

Elevul are timp de studiu, dar și timp de relaxare, mișcare, joc și socializare pentru a fi o persoană echilibrată la nivel personal, social și emoțional.

Elevul este încurajat nu numai către performanță academică, ci și să-și descopere și să-și urmeze pasiunile și talentele în zone non-academice cum sunt arta sau sportul.

Avenor College este școală membră a Cambridge International Examinations (CIE) începând cu anul școlar 2015-2016.

Caracteristicile elevului Avenor sunt asimilate trăsăturilor definite de CIE.

Lucrează cu încredere cu orice tip de informație sau idee – ale lor sau ale celorlalți.

  • Elevii Cambridge sunt încrezători, siguri pe cunoștințele lor, nu iau lucrurile ca atare, ci sunt pregătiți să își asume riscuri intelectuale. Ei sunt dornici să exploreze și să analizeze idei și argumente într-o manieră structurată, critică și analitică. Ei sunt capabili să comunice și să își apere punctul de vedere și opiniile, în aceeași măsură în care le respectă pe ale celorlalți.

Responsabili pentru acțiunile proprii, sensibili și respectuoși cu ceilalți.

  • Elevii Cambridge își asumă responsabilitatea pentru propria educație, își setează obiective și pun accent pe integritatea intelectuală. Ei sunt buni colaboratori și se susțin unii pe ceilalți. Ei înțeleg că acțiunile lor au un puternic impact asupra celorlați, dar și asupra mediului înconjurător. Ei apreciază importanța culturii, a contextului și a comunității.

Elevi reflexivi, care își dezvoltă abilitățile de învățare.

  • Elevii Cambridge se percep pe ei ca indivizi care învață. Ei sunt preocupați de procesul de învățare, dar și de produsul învățării lor și își dezvoltă conștiința și strategia pentru a fi genul de oameni care învață pe întreg parcursul vieții.

Inovatori și pregătiți pentru provocările viitorului.

  • Elevii Cambridge primesc cu interes orice nouă provocare, pe care o întâmpină cu creativitate, imaginație și fiind foarte bine pregătiți. Ei sunt capabili să își pună în aplicare cunoștințele pentru a înțelege și a rezolva probleme noi și nefamiliare. Ei se pot adapta cu flexibilitate unor situații nemaiîntalnite, care impun noi abordări intelectuale.

Implicați intelectual și social, pregătiți să își ia angajamente.

  • Elevii Cambridge sunt plini de viață și curioși, înzestrați cu spirit de cercetători și cu dorința de a cerceta mai mult și mai în profunzime. Ei sunt dornici să își dezvolte noi aptitudini și sunt receptivi la idei noi. Ei lucrează foarte bine atât independent, cât și în echipă. Ei sunt pregătiți să participe în mod constructiv la dezvoltarea societății și a economiei – pe plan local, național și global.