Gimnaziu
La Avenor, Gimnaziul este o perioadă în care ne concentrăm pe nevoile de dezvoltare ale elevilor, punând accent în egală măsură pe creșterea intelectuală și pe cea emoțională. Elevii sunt încurajați șă își asume responsabilități, dezvoltând abilitățile de învățare independentă într-un mediu dinamic.
În procesul educațional, fiecare elev este sprijinit, accentul fiind pus pe progres, mai mult decât pe rezultatul imediat. Dincolo de atingerea obiectivelor educaționale, ne concentrăm pe valoarea adăugată pe care o aduce parcursul educațional, insuflându-le valori care să îi însoțească pe tot parcursul vieții.
Gimnaziu
în cifre
232
ELEVI
50
PROFESORI
35
DE CLUBURI
4
CLĂDIRI DEDICATE
Curriculum
Abordarea învățării din perspectiva Cambridge ajută elevii să comunice eficient și cu convingere, dezvoltându-și abilități de gândire critică și creativă, precum și capacitatea de a aplica informații din diverse surse/medii de comunicare în situații concrete, autentice.
De asemenea, la clasele ciclului gimnazial sunt urmărite cerințele din Curriculumul Național Românesc – standardele, obiectivele de referinţă, conținuturile și competenţele. În egală măsură, profesorii sunt pregătiţi să folosească metode şi principii didactice specifice învățământului internațional, prin care să adapteze resursele, conținuturile și metodele de predare/evaluare la nevoile individuale de învățare ale elevilor în conformitate cu programul de studiu și resursele educaționale Cambridge.
Experiențe de învățare
PBL
PBL este acronimul pentru Project-Based Learning, un program de predare și învățare care implica muncă în echipă și conexiuni între disciplinele studiate. La Gimnaziu, elevii au 1-2 ore de PBL pe săptămână în română și/sau în engleză în care lucrează la proiecte de grup legate d…
PBL este acronimul pentru Project-Based Learning, un program de predare și învățare care implica muncă în echipă și conexiuni între disciplinele studiate. La Gimnaziu, elevii au 1-2 ore de PBL pe săptămână în română și/sau în engleză în care lucrează la proiecte de grup legate de temele școlii. Scopul proiectelor realizate în timpul orelor de PBL este de a dezvolta competențe de tip „soft skills” precum cooperarea, gândirea critică și creativă, empatia, capacitatea de a lua decizii în grup și de a soluționa probleme din viața reală.
Vezi mai mult >
Excursii
Pe parcursul gimnaziului, elevii fac excursii în țară și încep să exploreze și călătoriile în afara țării. E un prilej bun pentru a cunoaște alte culturi, pentru a învăța obiceiuri noi și a deveni tot mai flexibili și mai toleranți față de diferențele dintre oameni și culturi…
Pe parcursul gimnaziului, elevii fac excursii în țară și încep să exploreze și călătoriile în afara țării. E un prilej bun pentru a cunoaște alte culturi, pentru a învăța obiceiuri noi și a deveni tot mai flexibili și mai toleranți față de diferențele dintre oameni și culturi întâlnite în cadrul acestor experiențe. Destinațiile acestor excursii sunt alese în funcție de subiectele discutate pe parcursul orelor, la diferite materii.
Vezi mai mult >
Form time
În fiecare zi, fiecare diriginte dedică 20 de minute pentru a-i învăța pe elevi cum să învețe în baza unui plan de acțiune stabilit în întâlnirile fiecărui departament. Acest plan se bazează pe nevoile copiilor și urmărește formarea și dezvoltarea de competențe de studiu și a un…
În fiecare zi, fiecare diriginte dedică 20 de minute pentru a-i învăța pe elevi cum să învețe în baza unui plan de acțiune stabilit în întâlnirile fiecărui departament. Acest plan se bazează pe nevoile copiilor și urmărește formarea și dezvoltarea de competențe de studiu și a unei atitudini reflexive față de învățare.
Vezi mai mult >
Cluburi
Cluburile Avenor College sunt concepute pentru a susține și stimula interesele și aspirațiile individuale ale fiecărui elev și de a satisface nevoile de dezvoltare personală ale elevilor.
Pentru clasele de la a 5-a la a 8-a, cluburile sunt prevăzute pentru studiul intensiv și minuțios ce îi va ajuta pe elevi să-și dezvolte talentele, competențele și pasiunile la nivel înalt astfel încât să reprezinte un ajutor pentru elevi în alegerea profesiei și în dezvoltarea personală, asigurând baza unei culturi solide, complete și specializate.
Cluburi de arte
Participanții pot investiga diferite moduri și medii pentru a-și explora creativitatea și potențialul artistic. Arta oferă deschiderea către o dezvoltare personală și academică armonioasă, …Participanții pot investiga diferite moduri și medii pentru a-și explora creativitatea și potențialul artistic. Arta oferă deschiderea către o dezvoltare personală și academică armonioasă, așadar, nu ezitați să navigați prin cluburile noastre de muzică, dramă și artă și să le alegeți pe cele care se potrivesc pasiunilor și intereselor copilului dumneavoastră.
Cluburi de sport și mişcare
Elevii au ocazia să-și îmbunătățească abilitățile motorii fine și grosiere, să se mențină sănătoși făcând mișcare sau să își consume energia după o zi de învățare. Toți copi…Elevii au ocazia să-și îmbunătățească abilitățile motorii fine și grosiere, să se mențină sănătoși făcând mișcare sau să își consume energia după o zi de învățare. Toți copiii au nevoie să se miște, să alerge și să își dezvolte abilitatea de a avea grijă de ei, astfel încât includerea în selecția co-curriculară a unor cluburi de mișcare este exact ceea ce are nevoie copilul dumneavoastră.
Cluburi de cunoaştere
Pentru a oferi copilului o înțelegere mai bună asupra lumii în care trăiește, pentru a cultiva îngrijirea, empatia și protecția pentru natură, vă recomandăm cluburile de cunoaștere. Totod…Pentru a oferi copilului o înțelegere mai bună asupra lumii în care trăiește, pentru a cultiva îngrijirea, empatia și protecția pentru natură, vă recomandăm cluburile de cunoaștere. Totodată, în cadrul acestor cluburi, copiii fascinați de numere, tipare și algoritmi vor avea ocazia să deslușească tainele raționamentului și al proceselor de gândire structurate.
Dezvoltare personală
Ne dorim ca elevii noștri să fie copii fericiți și să devină viitori adulți echilibrați, capabili să dezvolte relații frumoase cu cei din jur, să empatizeze și să fie receptivi la mediul în care trăiesc. Pe lângă activitățile curriculare, aceşti copii au nevoie să inventeze, să înfrunte riscuri, să facă greșeli, să se joace împreună şi să se bucure de viaţă. Au nevoie de dezvoltare personală.
Viziunea Avenor College este inspirată de teoria „inteligenţelor multiple” a lui Howard Gardner, conform căreia școala trebuie să dezvolte și să motiveze valenţele individuale ale elevilor prin programe academice, sportive și artistice susţinute de factorii personali, emoţionali, sociali.
Ora de dezvoltare personală
Săptămânal, elevii de la Avenor College au o oră de dezvoltare personală în cadrul căreia, prin discuții și proiecte tematice, învață să se înțeleagă și să-i înțeleagă mai bine pe cei din jur.
Assembly
Aceste întâlniri la care participă copii din clase diferite, grupați pe nivel de vârstă, punctează aspectele cheie ale ale vieții școlare prin activități de învățare experiențiale. Întâlnirile se fac pe diverse teme și sunt un prilej excelent ca elevii să învețe unii de la alți…
Aceste întâlniri la care participă copii din clase diferite, grupați pe nivel de vârstă, punctează aspectele cheie ale ale vieții școlare prin activități de învățare experiențiale. Întâlnirile se fac pe diverse teme și sunt un prilej excelent ca elevii să învețe unii de la alții. Tot în cadrul Assembly se acordă distincții elevilor sau sunt recunoscute merite speciale.
Vezi mai mult >
Sistemul de evaluare Avenor College
Acest sistem este unul care încurajează dezvoltarea personală. Indiferent de activităţile la care participă (curriculare sau co-curriculare), copiii sunt întotdeauna evaluaţi ţinând cont atât de „Attainment” (rezultate), cât și de efortul și progresul la fiecare materie.
Sistemul de „căsuțe”
Copiii din toată școala sunt împărţiţi în patru căsuțe şi acumulează puncte la activitățile și proiectele făcute în comun, la evenimentele școlii sau la acțiunile de voluntariat. Apartenența la căsuțe îi ajută să dezvolte relații cu elevii mai mari sau mai mici și să își…
Copiii din toată școala sunt împărţiţi în patru căsuțe şi acumulează puncte la activitățile și proiectele făcute în comun, la evenimentele școlii sau la acțiunile de voluntariat. Apartenența la căsuțe îi ajută să dezvolte relații cu elevii mai mari sau mai mici și să își unească eforturile în scopuri comune.
Vezi mai mult >
Consiliul elevilor
Este modul în care elevii îşi pot exprima punctul de vedere (prin reprezentanți aleși prin vot din fiecare clasă) referitor la felul în care cred ei că ar trebui să se desfăşoare activităţile din şcoală, dar și o oportunitate de a-şi dezvolta abilităţile de lideri.
Rezultate
Prezența în topul școlilor bucureștene, în fiecare an, prin rezultatele excelente ale elevilor Avenor la examenele de Evaluare Națională, a demonstrat că prin perseverență, responsabilitate și coordonare foarte bună elevi-profesori, poți să-ți atingi obiectivele propuse. Elevii care au optat pentru examenele Cambridge Checkpoint au obținut performanța de a avea la nivel de generație o medie a rezultatelor cu mult peste media la nivel mondial. Prin motivație, strategii de învățare adecvate și o bună organizare, elevii Avenor și-au pus în valoare cu succes competențele și abilitățile, și acest lucru s-a reflectat în rezultatele obținute.
Georgiana Socoliu
Deputy Head of Secondary