Grădinița
Grădinița Avenor este acreditată de Ministerul Educației din România și de Department for Education (DfE) din Marea Britanie, prin intermediul British School Overseas. Grădiniţa Avenor este o grădiniţă cu predare în limba engleză unde se implementează curriculumul britanic Early Years Foundation Stage și Statutory Framework pentru grupele de Year 1.
Grădinița Avenor are două sedii – unul în campusul nostru din Greenfield, Băneasa și unul în centrul orașului, lângă Arcul de Triumf.

Grădinița
în cifre
114
COPII
20
PROFESORI
29
DE CLUBURI
29
DE CLUBURI

Grădinița Avenor Greenfield
Începând cu luna septembrie 2023, Campusul Avenor din Greenfield se deschide pentru cei mai mici Avenorieni.
În spații special amenajate pentru ei, copiii cu vârsta între 3 și 6 ani se vor bucura de avantajele unui campus gândit cu grijă pentru cele mai mici detalii, astfel încât să ofere elevilor din toate ciclurile educaționale un spațiu modern și sigur de învățare.
Aici, vom continua experiența de 20 de ani a Grădiniței Avenor de a oferi educație timpurie de excepție, la standarde internaționale, conform curriculum-ului britanic cu predare în limba engleză.
Grădinița Avenor Cașin
Grădinița Avenor din zona Arcul de Triumf este locul unde în fiecare zi, peste 100 de copii cu vârste între 2 și 6 ani învață și explorează.
Urmând programa britanică pentru educație timpurie, profesorii se dedică predării într-un mediu cu niveluri ridicate de independență și implicare.
Într-o vilă spațioasă, amenajată special pentru nevoile copiilor de grădiniță, continuăm an de an să le oferim mediul în care pot învăța prin joc și se pot exprima folosind limba engleză într-un mod natural.

Curriculum




Curriculum-ul grădiniței Avenor promovează învățarea prin joacă și experimentare și aplică programa britanică pentru educație timpurie, Early Years Foundation Stage (EYFS), pentru copii cu vârste de la 2 la 6 ani.
Cele 4 principii care modelează practica educațională în grădiniță sunt:
- Fiecare copil este unic, învață constant și poate fi flexibil, capabil și încrezător în forțele proprii.
- Copiii învață să fie puternici și independenți prin relații pozitive cu cei din jur.
- Copiii învață și se dezvoltă armonios în medii ofertante, în care experiențele lor răspund nevoilor individuale și unde există un puternic parteneriat între educatori și părinți.
- Copiii învață și se dezvoltă în moduri diferite și în ritmuri diferite.
Experiențe de învățare
Învățare în afara clasei
Programul ‘Learning Outside the Classroom’ (LOTC) începe de la o vârstă fragedă. Profesorii planifică excursii adecvate vârstei care sunt conectate cu temele curriculare (Muzeul de Artă, Fabrica de Hârtie, Grădina Zoologică, Grădina Japoneză etc.), activități co-curriculare și …
Programul ‘Learning Outside the Classroom’ (LOTC) începe de la o vârstă fragedă. Profesorii planifică excursii adecvate vârstei care sunt conectate cu temele curriculare (Muzeul de Artă, Fabrica de Hârtie, Grădina Zoologică, Grădina Japoneză etc.), activități co-curriculare și evenimente (Book Days, Career Week, etc.).
Credem că educația funcționează cel mai bine atunci când ceea ce învățăm în clasă se transferă în lumea reală. Conectarea învățării copiilor cu viața reală începe de la o vârstă foarte fragedă prin experiențe spontane sau inițiate de adulți și acest proces este util în construirea unor aspecte relevante din viața noastră.
La Avenor College, ne propunem să creăm cele mai bune experiențe de învățare pentru elevii noștri și credem în importanța depășirii granițelor clasei tradiționale. Astfel, copiii ies din zona lor de confort și încep să deprindă conștiința de sine, învață să se autoevalueze, își dezvoltă încrederea, precum și multe alte caracteristici ale învățării eficiente.
Vezi mai mult >
Învățarea inițiată de copil
Copiii se implică foarte mult și se simt foarte bine atunci când au autonomie. În consecință, îi încurajăm să se implice în activități pe care le inițiază ei și recunoaștem și respectăm scopul activității alese de copii.
La grădinița Avenor păstrăm un echilibru î…
Copiii se implică foarte mult și se simt foarte bine atunci când au autonomie. În consecință, îi încurajăm să se implice în activități pe care le inițiază ei și recunoaștem și respectăm scopul activității alese de copii.
La grădinița Avenor păstrăm un echilibru între activitățile inițiate de copii și cele inițiate de adulți. Observăm că, atunci când copiii preiau sau încep activități, ei află mai multe despre propriile nevoi și alegeri, sunt mai responsabili, dezvoltă modalități de a face lucrurile și își sporesc încrederea în ei. Prin urmare, îi încurajăm să aleagă liber din mediul nostru de învățare – interior și exterior – să selecteze și să organizeze resurse și să-și aleagă propriii parteneri de drum, precum și să dezvolte activități și mici proiecte în funcție de interesele și pasiunile lor.
În acest sens, programele “Star of the Week”, “Show & Tell Box”, precum și varietatea de resurse din ariile de experiență susțin acest tip de învățare și permit copiilor să își stimuleze creativitatea și să creeze aptitudini independente.
Vezi mai mult >
Abordare centrată pe nevoile copilului
Apreciem unicitatea fiecărui copil. Înțelegem și respectăm ceea ce aduce fiecare copil în ceea ce privește propria cultură, limbă, tip de familie, credințe, precum și gradul lui de cunoaștere. Ne acordăm timp pentru a ne cunoaște cu fiecare copil și familie, pentru a răspunde astf…
Apreciem unicitatea fiecărui copil. Înțelegem și respectăm ceea ce aduce fiecare copil în ceea ce privește propria cultură, limbă, tip de familie, credințe, precum și gradul lui de cunoaștere. Ne acordăm timp pentru a ne cunoaște cu fiecare copil și familie, pentru a răspunde astfel nevoilor lor individuale.
În acest sens, înainte de înscrierea fiecărui copil în comunitatea Avenor, profesorii de la clasă organizează întâlniri cu părinții numite “All About Me” care au rolul de a cunoaște mediul din care provine fiecare familie, dar și de a afla care sunt dorințele și așteptările pe care le au în raport cu grădinița.
Observăm idei diferite în jocul copiilor și includem strategii de diferențiere în planificarea noastră, pentru a le oferi oportunități de a se implica în învățare activă prin experiențe practice la diferite niveluri și ritmuri. De asemenea, transformăm greșelile în oportunități de învățare, îi încurajăm să și le recunoască și să aprecieze propriile calități unice.
Vezi mai mult >
Cluburi
Oferta noastră de activități co-curriculare este bogată și variată. Fiecare familie are ocazia de a-și proiecta propria experiență co-curriculară atât pe baza intereselor exprimate de copiii lor, cât și a nevoilor de dezvoltare identificate de către profesori.
O parte dintre cluburile oferite sunt specializate, prin prisma colaborărilor cu parteneri externi, oferind astfel oportunitatea copiilor de a obține și performanțe prin participarea la diverse competiții, precum concursuri de șah și karate.
Create ca extinderi ale activităților curriculare, cluburile grădiniței Avenor acoperă toate ariile de învățare specifice curriculumului britanic:

Matematică
Pe copiii care sunt fascinați de numere, tipare și algoritmi, cluburile de matematică îi pot ajuta să înțeleagă utilizarea matematicii în viața de zi cu zi, transportându-i într-un tărâm…Pe copiii care sunt fascinați de numere, tipare și algoritmi, cluburile de matematică îi pot ajuta să înțeleagă utilizarea matematicii în viața de zi cu zi, transportându-i într-un tărâm al raționamentului și al proceselor de gândire structurate și ordonate.
Ex.: Mathletics, Robotics, Tech Savvy and Chess;
