Ovidiu Mirăuță

Learning Assistant

Mă bucur să fiu parte din echipa de profesori Avenor și să fac parte dintr-un mediu educațional în care elevii sunt sprijiniți nu doar academic, ci și emoțional și social. Cred cu tărie în puterea transformatoare a educației și în impactul profund pe care un profesor îl poate avea asupra dezvoltării unui copil. 

Am absolvit Liceul „Mihai Eminescu” din Bacău în 2016, un spațiu care mi-a format primele repere culturale și mi-a trezit interesul pentru filologie. Am continuat apoi studiile la Facultatea de Litere a Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău, unde în 2019 am obținut diploma de licență, specializarea Limba și Literatura Română – Limba și Literatura Engleză. În cadrul aceleiași universități, mi-am aprofundat cunoștințele printr-un program de masterat în Limba Engleză – Practici de Comunicare, încheiat cu succes.

Pasiunea pentru limba engleză a început ca o simplă curiozitate și s-a transformat, în timp, într-o adevărată fascinație pentru literatură, limbaj, cultură și istorie anglo-saxonă. Acest interes constant m-a determinat să explorez în profunzime nu doar structura lingvistică a limbii, ci și contextul cultural în care aceasta s-a format și s-a dezvoltat. Dorința de a împărtăși această pasiune m-a condus natural spre educație, unde am găsit o modalitate autentică de a-i încuraja pe elevi să își descopere propriul potențial și să își cultive autonomia în învățare.

Experiența mea de până acum în lucrul cu elevii m-a învățat importanța empatiei, a răbdării și a comunicării clare. Cred cu tărie că fiecare copil învață în ritmul său și că rolul nostru, ca educatori, este să fim ghizi, să construim încredere și să adaptăm metodele pentru a răspunde nevoilor individuale.

Avenor este locul unde valorile mele – pasiunea pentru cunoaștere, respectul față de diversitate și angajamentul față de dezvoltarea continuă – se aliniază perfect cu misiunea școlii. Mă bucur să fac parte dintr-o echipă care încurajează gândirea critică, creativitatea și responsabilitatea, și care privește fiecare copil ca pe un individ unic, aflat într-un proces continuu de învățare și descoperire.