Spike Strang

Profesor de Matematică

Obiectivul meu principal în calitate de profesor este să îi ajut pe elevi să-și maximizeze potențialul și să le ofer cea mai bună oportunitate posibilă de a-și îndeplini visurile pe care le au pentru propria viață. La baza acestui scop se află dorința de a insufla curiozitate și dragoste pentru rezolvarea problemelor, astfel încât elevii să câștige independența care îi va duce către succes.

Am absolvit EconomiaBA (Hons) și MA (Cantab) – la Queens’ College, Universitatea din Cambridge și apoi am finalizat Postgraduate Certificate in Education (PGCE ) la Northumbria University, cu specializare în predarea matematicii.

Completarea specializării mele de predare s-a făcut în cadrul  Teach First Leadership Development Program, o organizație de caritate din Marea Britanie, care ia proaspeți absolvenți și îi plasează în diferite școli defavorizate din Marea Britanie. Eu am mers la o școală din Newcastle – lângă locul unde am copilărit în nord-estul Angliei – unde mi-am dezvoltat practica didactică într-o comunitate care avea nevoie de profesori pasionați și dedicați. Acest lucru m-a ajutat să înțeleg că dragostea de a învăța poate fi cultivată indiferent de mediul din care provine elevul și, de asemenea, m-a ajutat să-mi dezvolt stilul de a preda matematica într-un mod cât mai captivant.

După această experiență, m-am mutat în străinătate, predând atât matematica cât și economia la școli internaționale de top din Thailanda și Rio de Janeiro, unde am putut să ajut elevi cu rezultate remarcabile să-și atingă potențialul și să primească oferte de studiu de la unele dintre universitățile de top din întreaga lume. 

Progresul se află în centrul practicii mele de predare. În special în matematică este important ca elevii să înțeleagă cum arată progresul, deoarece sărbătorirea lui îi poate încuraja să meargă mai departe mai încrezători. Acest lucru se poate face în multe moduri diferite, dar cel mai mult elevii mei apreciază entuziasmul și pasiunea care se regăsesc în lecțiile mele care duc la o atmosferă pozitivă în care toată lumea este motivată să reușească.

Cred că nu toată predarea poate avea loc în sala de clasă și ca practicieni trebuie să avem o viziune mult mai holistică asupra educației. Pentru a promova această abordare i-am încurajat de multe ori pe elevi să își asume diverse roluri exersând potențiale viitoare cariere lucrând în întreprinderi simulate sau implicându-se în realizarea de portofolii. În felul acesta ei s-au putut angaja în procese relevante de luare a deciziilor aplicând cunoștințele din clasă în contexte noi, nefamiliare și interesante. Sportul și alte activități extracurriculare oferă, de asemenea, o modalitate excelentă de a crește în afara sălii de clasă, contribuind la dezvoltarea spiritului de echipă, a determinării și a rezilienței.  

Sunt un sportiv pasionat, tentat de orice sport am ocazia să îl practic, rugby-ul și cricketul fiind sporturile mele principale.

Aștept cu nerăbdare să pot oferi o gamă de oportunități și activități diferite studenților din Avenor College, astfel încât aceștia să devină persoane de succes.