Cum folosim tehnologia în învățare

La Avenor, folosim tehnologia ca instrument pentru învățare activă și personalizată.

Elevii învață să devină cetățeni digitali responsabili, capabili să folosească tehnologia pentru a învăța, a colabora și a crea.

Tehnologia este integrată natural în lecții, printr-o cultură bazată pe inovație, curiozitate și gândire critică. Îi pregătim pe elevi pentru un viitor în care adaptabilitatea digitală este o competență esențială.

Ce spun părinții

Tehnologia face parte natural din procesul de învățare.

Iată cum văd părinții noștri impactul ei asupra modului în care copiii învață, gândesc și colaborează.

Folosește propriul dispozitiv digital

La Avenor, tehnologia susține învățarea activă și personalizată.

Prin programul „Folosește propriul dispozitiv digital (BYOD)”, elevii aduc la școală propriul IPad și învață să folosească tehnologia responsabil, eficient și cu sens.

Ce aduce elevul

IPad (orice model) cu Pen,  încărcat și pregătit pentru învățare

Ce oferă școala

Rețea Wi-Fi sigură și filtre de conținut (JAMF)

Rutine clare pentru folosirea dispozitivelor la clasă

Suport tehnic rapid, atunci când este nevoie

Ce așteptăm

Concentrare în timpul orelor

Folosirea echilibrată a ecranelor, conform regulilor stabilite împreună

Actualizări făcute acasă

Expunerea la ecrane în cadrul Avenor College

Ecranele fac parte din viața noastră — dar felul în care le folosim contează cel mai mult. Credem că nu durata, ci calitatea timpului petrecut în fața ecranului face diferența.

La Avenor, îi ghidăm pe elevi să folosească tehnologia în mod educațional, responsabil și adaptat vârstei, construindu-și o relație echilibrată și conștientă cu lumea digitală.

2–5 ani

Foarte puțin, mereu cu adultul alături

Activități digitale ocazionale, ghidate de profesor (ex. jocuri educaționale interactive, explorarea imaginilor sau a sunetelor)

Fără ecrane la masă și înainte de somn

Accent pe joc liber, comunicare și învățare prin joc și mișcare

6–12 ani

Sesiuni scurte, cu scop clar

Folosirea tehnologiei în proiecte de grup, cercetare, codare de bază sau prezentări

Alternanță zilnică între învățarea digitală și activitățile offline, în aer liber

Obiceiuri sănătoase: pauze regulate, privirea departe de ecran, timp dedicat lecturii și mișcării

13+ ani

Independență și echilibru

Planificarea timpului digital: prioritizăm învățarea și proiectele academice

Social media doar în intervale clare, stabilite împreună cu familia

Fără device-uri în dormitor peste noapte; nevoia de odihnă și deconectare e la fel de importantă ca învățarea

Întrebări frecvente

JAMF este o soluție de gestionare a dispozitivelor mobile (MDM) special concepută pentru școli. Prin intermediul interfeței sale intuitive – implementarea, gestionarea și securizarea iPad-urilor și Apple TV-urilor (utilizate în școala noastră) nu au fost niciodată mai simple. Jamf oferă profesorilor capacitatea de a implementa și gestiona dispozitivele Apple – cea mai bună tehnologie de învățare – cu ușurință, astfel încât elevii să se poată concentra exclusiv pe învățare în timpul petrecut în școală.

IPad-urile vor fi utilizate pentru a implica elevii într-o serie de experiențe de învățare, prin utilizarea unei varietăți de aplicații educaționale. Acestea vor fi folosite ca instrumente pentru stabilirea obiectivelor și reflecție, cercetare, colaborare, precum și pentru a permite realizarea conexiunilor între casă și școală.

Multe dintre aplicații sunt gratuite și cele plătite (cumpărate de școală) vor fi furnizate de școală dacă iPad-ul este înregistrat pe serverul nostru JAMF. Dacă un iPad nu este înregistrat pe serverul nostru, părinții vor fi responsabili de configurarea unui cont iTunes și de monitorizarea actualizărilor și achizițiilor copilului lor. Când școala cumpără un abonament, toate conturile trebuie gestionate central, acesta fiind motivul pentru care nu putem instala aplicații pe iPad-uri care nu sunt înregistrate în JAMF.

Dacă iPad-ul este înregistrat pe serverul nostru JAMF, departamentul IT Avenor va instala aplicațiile necesare (gratuite sau plătite) de la distanță. Dacă nu este înregistrat, atunci elevilor / părinților li se va oferi o listă a aplicațiilor care trebuie instalate pe iPad pentru a le accesa la școală. Rămâne la latitudinea părinților să decidă ce aplicații le vor permite copilului să le folosească acasă. Vă recomandăm ca părinții să clasifice aplicațiile copilului lor în „Utilizare la domiciliu” și „Utilizare la școală”.

Elevii sunt responsabili să-și păstreze iPad-urile în siguranță și să le țină cu ei pe parcursul timpului petrecut la școală. Când nu își folosesc dispozitivul, aceștia sunt rugați să îl pună în geantă. Recomandăm ca toate iPad-urile să aibă o husă adecvată pentru a-l proteja / reduce șansele de deteriorare.

Elevilor li se va cere să își ia iPad-ul acasă în fiecare zi pentru a-l încărca.

Pe parcursul timpului petrecut la școală, elevii își vor folosi iPad-urile doar atunci când sunt supravegheați de un profesor. Elevii nu vor avea voie să-și scoată iPad-urile afară în timpul pauzei și prânzului decât dacă au o nevoie specifică și sub supraveghere.

Elevilor li se va permite să își folosească iPad-ul numai înainte și după școală, dacă un părinte îi supraveghează. Părinții trebuie să decidă cum este gestionat iPad-ul copilului lor acasă.