Claudia Andrei

Coordonator Cluburi Primary și Secondary
Consilier Primary
DSL Whole School

Fiecare septembrie aduce cu sine același sentiment de anticipare și un scop clar — un nou început și un angajament reînnoit pentru asigurarea bunăstării elevilor.

În calitate de consilier școlar, coordonator de cluburi și responsabil desemnat cu protecția copilului (DSL) la nivelul întregii școli, sprijin dezvoltarea emoțională, socială și academică a elevilor, ajutându-i să facă față provocărilor și să își construiască reziliența într-un mediu sigur și incluziv. Abordarea mea este centrată pe empatie, ascultare activă și pe sprijinirea elevilor în a se înțelege mai bine pe ei înșiși și potențialul lor.

Prin consiliere, ofer un spațiu constant și discret, unde elevii pot explora preocupările lor, își pot construi strategii de adaptare și își pot dezvolta inteligența emoțională. De asemenea, colaborez îndeaproape cu familiile și personalul școlii pentru a asigura o abordare holistică și colaborativă în sprijinirea elevilor și în asigurarea protecției acestora.

Cred cu tărie că profesorii, familiile și echipa de conducere ar trebui să adopte o abordare unitară în ceea ce privește bunăstarea elevilor, asigurându-se că fiecare copil este văzut, ascultat și susținut. Atunci când vine vorba de consiliere, obiectivul meu este să le ofer elevilor instrumente practice pentru gestionarea emoțiilor, care să le fie utile atât în școală, cât și pe parcursul vieții.

În calitate de responsabil cu protecția copilului (DSL), am și un rol esențial în prioritizarea siguranței și stării de bine a elevilor, gestionând preocupările cu grijă, profesionalism și discreție.

În rolul de coordonator al activităților co-curriculare, planific și supraveghez diverse activități care îmbogățesc experiența educațională a elevilor dincolo de orele de curs, dezvoltându-le curiozitatea, creativitatea și abilitățile de leadership.

Cred cu convingere că activitățile co-curriculare au un rol esențial în dezvoltarea încrederii în sine, cultivarea pasiunilor, încurajarea colaborării și descoperirea punctelor forte individuale ale elevilor. Aceste experiențe contribuie semnificativ la dezvoltarea lor și la sentimentul de apartenență în cadrul comunității școlare.

Munca mea se bazează pe convingerea că dezvoltarea personală, bunăstarea emoțională și implicarea activă sunt fundamente esențiale atât pentru succesul academic cât și pentru viața din afara școlii.