Daniela Radu

Profesor Invățământ Primar Pregătitoare Delta

M-am alăturat echipei Avenor în anul 2015, perioadă în care am avut ocazia să colaborez cu elevi din toate clasele ciclului primar. M-am implicat activ în procesul de sprijinire a adaptării copiilor din clasa pregătitoare la cerințele și ritmul școlar, în strânsă colaborare cu echipa educațională, experiențe care an de an m-au ajutat să îmi îmbogățesc abordarea didactică, să îmi perfecționez strategiile de predare și să dezvolt metode adaptate nevoilor și stilurilor diferite de învățare ale copiilor. Interacțiunile cu elevii, părinții și colegii mei mi-au consolidat convingerea că un mediu educațional pozitiv și stimulativ este esențial pentru progresul și încrederea fiecărui copil.

Colaborarea permanentă cu colegii mei, precum și participarea activă la cursurile și workshop-urile din cadrul Programului de Dezvoltare Profesională al școlii – cum ar fi Predarea matematicii în școala bilingvă sau Ce merită învățat… și de ce? – au contribuit semnificativ la dezvoltarea și perfecționarea mea profesională.

Am absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București în anul 2011, cu specializarea Pedagogie. În același an am început activitatea didactică într-o organizație non-profit care desfășoară programe educaționale adresate copiilor cu vârste cuprinse între 5 și 14 ani.

Pentru a-mi aprofunda pregătirea profesională, am urmat programul de masterat Managementul și Evaluarea Organizațiilor și Programelor Educaționale, în cadrul aceleiași facultăți. De asemenea, am absolvit Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, obținând dublă specializare: profesor pentru învățământul primar și profesor pentru învățământul preșcolar. În anul 2017 am obținut certificarea TKT CLIL, iar în 2019 certificatul Young Learners, ambele eliberate de British Council București.

A fi alături de elevii mei pe parcursul primilor ani de școală, reprezintă o experiență care an de an mă îmbogățește atât din punct de vedere profesional cât și  personal. 

Obiectivul meu rămâne acela de a crea un mediu educațional echilibrat și sigur, în care fiecare copil să se simtă respectat, înțeles și încurajat să își exprime ideile, să își asume greșelile ca parte firească a procesului de învățare și să își descopere potențialul propriu. Mă angajez să le fiu alături în această călătorie, susținându-i în formarea competențelor necesare pentru a deveni încrezători și autonomi în parcursul lor educațional.