Roxana Tudor

Profesor de Matematică

Studiul științelor exacte m-a intrigat timp de foarte mulți ani. Pasiunea mea pentru științele exacte, în special matematică și fizică, a fost principalul motiv pentru care am ales să le studiez la nivel academic. Pentru mine, matematica a fost întotdeauna un subiect de interes, deoarece este „unealta” principală aplicată în diverse cercetări și studii. 

În cei patru ani de licență la Facultatea de Inginerie Aerospațială din cadrul Universității Politehnica din București, am dobândit cunoștințe avansate în domeniul fizicii, matematicii dar și informaticii, reușind a finaliza cu o medie generală de 9.77. 

Am descoperit pasiunea pentru învățământ atunci când am început să pregătesc o colegă de liceu la matematică. După ce și-a atins scopul, acela de a lua o medie generală maximă, mi-a mărturisit faptul că și-a găsit o nouă pasiune, matematica, dorind să o studieze în continuare. De asemenea, mi-a expus și faptul că felul în care am reușit să o fac să înțeleagă matematica, este unul dintre motivele care au stat la baza deciziei sale. Sentimentul pe care l-am simțit atunci când mi-a mărturisit motivul a fost special, iar eu în acel moment am realizat că aș putea să urmez o carieră în învățământ.

Experiența mea profesională a început în anul 2020, în calitate de profesor „shadow”, ajutând și oferind suport 1:1 unei eleve din ciclul primar. Această experiență m-a ajutat să  descopăr și să dezvolt o serie de abilități noi și totodată să le îmbunătățesc pe cele existente. Întotdeauna am considerat că pot sa fiu un bun ascultător și îndrumător, ceea ce este o calitate foarte importantă pentru un  profesor. 

Anul 2021 m-a întâmpinat cu o surpriză plăcută și provocatoare, aceea de a deveni profesor de matematică . Mi-a făcut plăcere să lucrez cu elevi de liceu, ajutându-i să își atingă scopurile. În opinia mea, a fi un profesor excelent înseamnă să asiști și să încurajezi elevii  în drumul lor, calitate pe care sigur o dețin.

Sunt încă la început de drum iar faptul că m-am alăturat echipei Avenor reprezintă pentru mine o mare bucurie și o oportunitate extraordinară. Consider că sunt o persoană răbdătoare și ambițioasă, motiv pentru care îmi doresc să mă adaptez nevoilor elevilor mei, să ajung să îi descopăr și să îi cunosc cu adevărat. Apreciez foarte mult sentimentul pe care îl am atunci când  elevii mei asimilează noțiune predate și îmi doresc să continuu să transmit tainele matematicii către noile generații.