Highlight: “Azi e o zi istorică. Am început să vorbesc (și eu) o limbă nouă și să-mi fac prieteni noi, folosind un nou limbaj. Cred că în curând nu o să mai fiu ,,digital immigrant”. Și atunci voi înțelege și mai bine cum gândesc copiii noștri, digital natives.”

Dragi părinți,

Azi cu toții am fost, pe rând, elevi și profesori. Chiar dacă am stat la distanță unii față de alții, emoția revederii pe ecran a fost una puternică. Primă experiență a lecțiilor virtuale ne-a demonstrat că PUTEM asigura continuitate în procesul de învățare.

Încă o dată s-a dovedit că cel mai ușor se adaptează copiii, iar noi, ceilalți, după ei și pentru ei. Cele patru lecții virtuale de azi au fost la înălțime, în primul rând, prin entuziasmul, punctualitatea și seriozitatea copiilor. 

Am testat multe teorii educaționale astăzi: virtual reality learning, cooperative learning, learning by doing, gradual transfer of responsibility, differentiated instruction, flexible grouping, growth mindset etc. 

Sofia a fost atât de nerăbdătoare să intrăm în direct, încât încă de marți a inițiat conversația pe Chat. Maya ne-a demonstrat ce avantajos e să fii pe fază, mai ales când ești ,,multi-tasking’’. Ștefan ne-a plimbat prin lume cu Virtual Screen Background. Teodora a folosit aproape toate device-urile pentru a se asigura că știe ce are de făcut. Edi și Robert jonglează deja cu butoanele Raise Hand și Lower Hand. Alex s-a lăsat cucerit de butoanele magice Mute, Unmute și Annotate. Bogdan a explicat ce se întâmplă pe ecran când vorbește unul dintre ,,participants’’. Ada și Maya au reluat detaliile despre teme în fereastra Stream din Google Classroom. Ilinca și Ana au depășit toate obstacolele tehnice, reușind să se conecteze pe ZOOM. Kara, Mara și David au solicitat ore suplimentare☺ pentru a își perfecționa abilitatea de comunicare prin Share Screen. Aproape toți copii au contribuit la simularea unei teme la PBL, folosind un digital design tool pentru a putea să Submit și Turn in tema.

Azi e o zi istorică. Am început să vorbesc (și eu) o limbă nouă și să-mi fac prieteni noi, folosind un nou limbaj. Cred că în curând nu o să mai fiu ,,digital immigrant”. Și atunci voi înțelege și mai bine cum gândesc copiii noștri, digital natives.

N-am fi reușit fără ajutorul dumneavoastră, al părinților. De aceea, vă mulțumim pentru susținere și vă invităm să ne dați un scurt feedback, accesând formularul (link ascuns)

Continuăm comunicarea prin platformele Engage, Google Classroom, Whatsapp și ZOOM.

Cu optimism,

Mari Nicolae

Virtual Form Tutor, Avenor College